Klubhuset

Klubben råder over et godt klubhus, som står til medlemmernes rådighed. I sejlsæsonen er huset åbent i dagtimerne. Du er som medlem altid velkommen til at gå ind og få varmen, indtage din madpakke og egne drikkevarer, og få en snak. Klubhuset er udstyret med bl.a. fjernsyn og et bordtennisbord, som frit kan anvendes.

Adressen er Lynæs Havnevej 3A, 3390 Hundested.  Klubbens CVR-nr. er 32179215.

Nøgle

Alle medlemmer kan låne en nøgle til klubhuset mod et mindre depositum. Henvend dig til enten i kabyssen i forbindelse med et arrangement. F.eks. ved onsdagssejladserne i sæsonen. Eller kontakt nøglebestyrer Henrik Simonsen på 2330 4700 eller hanne.ankerstien13@youmail.dk. Så kan du – uafhængigt af de officielle åbningstider – f.eks. komme ind og få varmen under forårsklargøringen.

Kabys

Klubhusets kabys er veludstyret og med åbne skabe. Der står som regel kaffe og the, som du er velkommen til at bruge af. Alle kabyssens faciliteter kan frit anvendes af medlemmerne. Selvfølgelig under forudsætning af, at der ryddes pænt op efter brug.

Lån af hus

Som medlem kan du, uden for sejlsæsonen – d.v.s. i perioden 1. november til 31. marts – låne klubhuset til private arrangementer. Til dækning af forbruget af el, vand m.v. betales et fast beløb på kr. 2.500. Reservation af huset en bestemt dato sker hos

Nina Vedel Møller – mobil 21419420 – e-mail nina.vedel@outlook.dk

Betalingen foregår via Klubmodul – klik her.

Del dette: